Csapjunk a lecsóba!

2007.07.20. 02:15 | golb | Szólj hozzá!

Minden kezdet nehéz — így ez a bejegyzés is az. Túl sok mindent nem akarok most locsogni, hiszen éjjel van, dögmeleg, és be kell valljam nincs mondanivalóm. Csak szimplán kíváncsi vagyok, hogy is néz ki ez az egész blogvilág. No meg mikor kezdjen az ember blogot, ha nem valami évforduló, esemény kapcsán?

Így vagyok ezzel én is. És hogy esetemben mi is az apropó? Egy kis kín-rím csavarással megtekerve József Attila közismert sorait elmondom hát mindenkinek: Harminchat éves lettem én / Meglepetés e közlemény / golb blog... :)

Így hát majd folytatom valamikor, valamiért — ha lesz mit mondanom magamnak és a teljesen véletlenül erre tévedő látogatóknak. Attól nem félek, hogy ne lenne véleményem, hiszen úgyis az a minden lépen (kis)kanál vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://golb.blog.hu/api/trackback/id/tr30121545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása